Forventer du også god service ?

PostNord varsler fyring af 4000 ansatte og uddeling af post, kun en gang om ugen. Det betyder at den omdelte kommunikation bliver væsentlig mindre og omstændig. Sygeplejersken skal også løbe hurtigere og tage flere ansvarsområder, den ældre får mindre hjælp af det offentlige til at klare sig og bo i eget hjem.

Er det en tendens, at al service bliver ringere og mere besværligt. ?

Det håber jeg bestemt ikke.

Vi vil på tandprotese Klinikken stræbe efter, at du oplever, at du er i fokus, ligesom du aldrig “bare” bliver en kunde. Når vi fremstiller en tandprotese optimerer vi vores processer så meget som overhovedet muligt, men det kan aldrig erstatte den individuelle kontakt, det personlige præg vi giver hver enkel tandprotese i forhold til den pågældende kunde.

Vi kan mærke det gør noget godt, at vi sætter tid af til at fordybe os i dig som kunde. Vi oplever, at det giver dig en ro til at tage den rette beslutning, du bliver ikke presset men kan i ro og mag finde ud af hvad der er bedst for dig. Vi vejleder og støtter dig i den proces du er i med dine tænder. Måske har du ikke været ved tandlæge i mange år, og føler det helt uoverskueligt, så er det altså rart at kunne sætte sig sammen med en professionel som vil lytte, give gode råd og komme med forslag til løsninger.

Ud over den personlige kontakt er vi til rådighed online. På vores hjemmeside, facebook, mail og telefon vil vi hjælpe dig alt hvad vi kan, hjælpe med at besvare spørgsmål og levere service og information omkring tandproteser.

Vi vægter den personlige kontakt og service.

Autoriseret Klinisk tandtekniker
Jakob Simonsen